Sunday, May 18, 2008

artwork untuk kawankawan


marinamirana menulis ||

Mulanya artwork ni aku buat sebagai satu metafora pada puisi aku yang akan aku upload dalam blog ni, tapi entah macam mana aku rasa chantek pulak artwork ni hehehe jadi aku rasa aku uplaod je la gambar ni dulu. Lagipun aku cuba nak edit sikit mana yang patut puisi tu.

Dan lagi satu, aku tungu punya tunggu kawankawan yang lain upload threat masing-masing tapi sampai la ni takde satu yang berbuat demikian. Apa dah jadi?

C'mon kawankawan, this blog belong to us. Kan blog ni ilham kawankawan untuk kawankawan. Sedih gak sebab dah lama rasanya aku tunggu threat kawankawan, tapi tak timbul-timbul gak.

Oklah, just enjoy this picture. Puisi aku akan menyusul kemudian untuk kawankawan.



"Sesuatu yang kita minat tak semestinya kita pernah cuba, dan sesuatu yang kita tak suka tak semestinya kita tak pernah buat..."


No comments: