Friday, May 30, 2008

Selamat menulis!

Bismillahirrahmanirrahim...





Salam semua! Adakah saya orang kedua yang merasmikan blog ini? Oh, rupa-rupanya ramai lagi yang tak melawat blog ni.





Maaflah Cik Marina, banyak sangat rintangan dan halangan untuk menulis di dalam blog ni. Memang lama dah niat nak menulis, tapi ada saja yang menghalang. Masa itulah lupa pula password blog ni. Nasib baik ingat! Yang buat payah sangat nak masuk ke dalam blog ni sebab sekarang ni aku pun tengah sibuk update blog sendiri! Lagi satu, tengah "sibuk" menyumbangkan cerita-cerita pendek dan puisi untuk satu lagi laman.





Makanya, buat masa sekarang ni, yang ini sajalah aku mampu tulis. Sebenarnya, memang sudah ada benda yang aku ingin sumbang dalam blog ni, tetapi terlalu peribadi pula. Nanti lain jadinya. At last, aku letak tulisan aku tu dekat blog aku sendiri. Ada juga yang suruh aku link blog aku dekat sini, tapi rasa macam serba-salah pula sebab agak peribadi. Kalau orang yang tak kenal baca blog aku, aku tak kisah sangat, tapi kalau manusia-manusia yang aku kenal (macam kawan-kawan) rasa segan pula. Tak mengapalah, nanti aku rajin aku bagi alamat blog aku...!


Hahaha...aku dah melalut pula! Tak patut promote blog sendiri dekat sini...





Okaylah... sampai sini dahulu. Salam



P/S: Keris pedang tiada tajam, lebih tajam mulut manusia.

-kamalia-

1 comment:

marinamirana said...

ye akhirnya kama menulis gak