Wednesday, June 18, 2008

Selamat maju jaya!!!

Bismillahirrrahmanirrahim...
Sudah lama tak menulis dekat sini. Di kesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat maju jaya kepada semua krew-krew 'Kopitiam Kurang Manis'. Aku memohon beribu-ribu maaf kerana tak dapat ikut serta dengan korang semua. Ada beberapa masalah dan plan-plan yang telah dibuat terdahulu yang tak dapat nak dielakkan.
Walaubagaimanapun, aku tetap menyokong dari jauh dan berharap filem pendek ni terhasil dengan baik seperti yang dirancangkan. Memang rasa sedikit sedih sebenarnya sebab tak dapat nak ikut serta. Maklumlah aku ni baru belajar, jadi nak juga merasa apa yang korang semua rasa. Tapi tak apalah...aku tak sabar nak menungg hasilnya. Selamat berjaya!!!
p/s: Belayar bernakhoda, berjalan dengan yang tahu, berkata dengan yang pandai
-Kamalia-

No comments: